Piratpartiets EU-parlamentariker besöker Norrköping

EU-valrörelsen är i full gång inför EU-valet 25 maj. Förtidsröstningen har redan öppnat. Nu kommer Piratpartiets två EU-parlamentariker att besöka Norrköping. Även Piratpartiets partiledare kommer att avlägga ett besök i staden.

Måndag 12 maj kl. 12:00: EU-parlamentariker Christian Engström

Tisdag 13 maj kl. 13:00: Partiledare Anna Troberg

Måndag 19 maj kl. 16:00: EU-parlamentariker Amelia Andersdotter

Plats: Piratpartiets valstuga mellan galleriorna Domino och Linden.

- Det är ett erkännande att våra EU-parlamentariker har uppmärksammat den febrila aktivitet Piratpartiet har i Norrköping, så att de prioriterar att komma hit på besök, säger Torbjörn Wester, ordförande för Piratpartiet i Norrköping. De har gjort ett fantastiskt arbete i Bryssel och nu ska vi se till att få dem omvalda.

Mer information om Piratpartiets EU-valrörelse, bl.a. information om vad partiet har åstadkommit i EU samt valmanifestet inför detta EU-val, återfinns på euval2014.piratpartiet.se.

(Bild: Christian Engström och Amelia Andersdotter. Fotograf behöver ej anges.)